.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وجود ۵۰۰۰ پروژه عمرانی نیمه تمام در مازندران
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از وجود بیش از ۵ هزار پروژه نیمه تمام در استان خبر داد.
وجود ۵۰۰۰ پروژه عمرانی نیمه تمام در مازندران

به گزارش شمال نیوز،  مهدی رازجویان ظهر دوشنبه در بازدید از طرح های نیمه تمام پل های سیکا پل و کردخیل، سالن ورزشی و طرح هادی روستای پهناب در  شهرستان جویبار با اعلام اینکه برای اتمام ۵ هزار پروژه نیمه تمام در استان نیاز به اعتبارات زیادی است ، گفت: با توجه به وضعیت مالی دولت و میزان فروش نفت در تامین اعتبارات حوزه تملک دارایی ، پیشرفت اجرایی طرح های نیمه تمام استان با کندی مواجه شده است.

 
وی با اشاره به اینکه باید یکسری پروژه ها طبق اولویت بندی و با توجه به تزریق اعتبارات قطره چکانی و اندک  به سرانجام برسد، اظهار کرد: پروژه هایی که از اهمیت بالایی از لحاظ مخاطره بودن برای اهالی منطقه نیز باید سریعتر به سرانجام برسد و سعی خواهد شد اعتباراتی برای اتمام این طرح ها اختصاص یابد .
 

معاون عمرانی استانداری خاطر نشان کرد: به محض تخصیص اعتبار ، پروژه های نیمه تمام از کندی و رکود خارج خواهد شدو پل کردخیل جویبار که سالهاست نیمه کاره رها شده است و  نیاز به اعتبار بالایی است که  قطعا نمی توان این طرح را درسالجاری به نتیجه رساند اما بخشی از کارهای عملیاتی پل امسال آغاز خواهد شد و اتمام نهایی پل کرد خیل در سال آینده خواهد بود.


رازجویان تصریح کرد:اتمام  طرح های نیمه تمام  هدایت کانال آب و سالن ورزشی در روستای پهناب و سیکا پل در سالجاری به نتیجه نهایی  خواهد رسید./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.